Monday, September 21, 2009

Macro Monday Entry




We were at Farmer's Market a week ago, and had fun snapping pictures! The owners of these pumpkins had them in all sizes! Happy Fall!

33 comments:

colleen said...

wonderful shots and your little boy is adorable.

shopannies said...

we have not selected our pumpkin yet but will be soon

Icy BC said...

Beautiful colors of fall, and your little boy's smile said it all!

Icy BC said...
This comment has been removed by a blog administrator.
moresecretwhispers said...

those are some big pumpkins! yum

Grampa Ken said...

Hi Cherie, just popped in thru a Dorothy's Grammology comment. What a nice happy perky site you have! Goes with the family I can see.

Holly said...

I love this time of year and all the BIG stuff!

dibear said...

Pretty pumpkins. A closeup of one of the stems would have been a great macro shot. :) Your son is a real cutie.

Karen said...

Hard to believe its pumpkin time already. Great shots.

Cher said...

great macro shots, Che! can't wait to see you try macro with flowers! i know your lil' smart boys love to give you flowers! you are one in a million lucky MOM to have sweet children like M and AJ!

btw, i am deeply touched by the comment you left in my latest post. I AM HONOURED AND BLESSED TO BE CALLED YOUR FRIEND!

big hugs,
cher

rainfield61 said...

Time passed too fast, and I can't keep up with it.

It is fall again. It'll soon be winter.

But I am in Malaysia, these are not my seasons, I have hot, hot and hot seasons. lol.

Pacey said...

so biggie...how do you cook them cherie? Lol.

Sabrina said...

I love all the Autumn activities! Cute Pumpkins!

Whitemist said...

I love fall, but I am not ready for winter! Pumpkins look wonderful!

cherie said...

thank you, colleen!

we're thinking of carving this year. ms. annie, our first.

thank you, Icy! i hope you received my email.

really big, moresecretwhispers!

hi, grampa ken1 the computer had a fit while i was at your site earlier so i wasn't able to leave a comment! but i'll be back! thanks for the visit!

holly, welcome back! fall is my favorite season! and tomorrow, it starts officially, yay!

i'll keep that in mind next time, dibear! thank you so much for the tip!

yup, pumpkin time already, ms. karen!

cher, you are my little sister so i'm watching over you!~~~btw, it was the prince's rose. it was just the fox who made him realize its importance. i get mixed up.

really fast, rainfield. i know what you mean, it was pretty much the same with us when we were still in the philippines.

ay, ate pacey! haha! katakot naman po ang size ng mga to. i've seen much, much bigger ones! i buy them cooked, as pies! LOL!

hey, sab! it'll be so much fun blogging with all the happenings in fall, right?

oh, ditto, sir! i hope fall stays a while.

Trudy said...

yay! I love pumpkins...that is a great shot!

Jesusa said...

wow, tomorrow fall starts! i can't believe how time flies...

cherie said...

thanks, trudy, we do, too!

you're so right, grace!

Betsy from Tennessee said...

Hi Cherie, Love your son's face when he's looking at all of those pumpkins. I'll bet he'd like ALL of them...ha ha...

Cute post. Thanks!
Hugs,
Betsy

buday said...

Kadaragko! Hahaha. Is it too early to say Happy Thanksgiving? :)

Ayie said...

i see pumpkins everywhere nowadays mos esp in groceries! I don't think I'm buying one though! haha

Jama said...

I've never seen pumpkins as big as those!

Deb Murphree/Alabama Politics said...

Cherie...nice pics of the pumpkins and your son. He looks like you! xoxo I used to do the pumpkin thing when the kids were home....just Brandon now and he's 15...I don't think he's into pumpkins anymore...He has a beautiful new girlfriend.

carma said...

Gosh! pumpkin time already?? c

betchai said...

oh oh, pumpkins!!!! love the pictures Che! i may have been going too much to the beach lately that I missed seeing the pumpkins, I should hit the farms soon so that I get to see pumpkins.

happy Fall too, Che.

Laughing Orca Ranch said...

Pumpkins already? It's not even technically Fall yet! lol!

Adorable photos!


~Lisa

cherie said...

omigosh, ms. betsy, he was all over the place, from the tiniest pumpkins to these humongous ones!

ay, wara pa ini, melodie! igwa baya grabe sa DAKO talaga didi, kahahadlok na, hahaha!! hanapan ta ikaw, litratuhan ko para saimo. amo, atab pa para sa Thanksgiving.

i was just telling my frined in out language that there are pumpkins way bigger than these ones! i'll try to get ahold of pictures and show you all. thanks, jama!!

hihi - a good switch i think, ms. deb! thank you, people do say aj looks like me.

whaddayaknow, carmi girl? too quick, right?

get some quick shots, bethsky!

thanks,lisa!

prashant said...

wow, tomorrow fall starts! i can't believe how time flies...

How to make a website

morephotosplease said...

Nice pumpkin shots, your little boy looks like he is enjoying himself. Get more than one to carve. Do at least one as a family and then let the little ones do their own with your helping hand.

Ricardo said...

This reminds me of Halloween but I just heard my first Christmas commercial the other day and it's too early.

cherie said...

you're right about that, prashant!

wow, excellent advice, morephotos! we'll do that!

i know, RL! last night, by special request, i sang chrismas carols at bedtime, too, lol!

DebbieDana said...

Lovely photo...and your son is absolutely adorable! We'll be taking our little Daniel too to his first pumpkin patch!!


Debbie :)

cherie said...

it will be a lot of fun! enjoy yourselves, debbie girl!! hugs to daniel!

About Me

My photo
someone very blessed to walk this life with you